top of page
-
Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?Nee, het is niet nodig om een account aan te maken. Per bestelling kun je jouw gegevens invullen en eenvoudig de bestelling plaatsen.
-
Tot wanneer kan ik een bestelling voor dezelfde dag plaatsen?Je kunt tot uiterlijk 09.00 uur s’ochtends aan bestelling aan ons doorgeven. Het eerstvolgende levermoment is dan tussen 10.30 – 12.00 uur.
-
Ik heb een allergie of dieetwens, kan daar rekening mee gehouden worden"Ja, het is voor ons geen probleem om hier rekening mee te houden. De allergie of dieetwens kan doorgegeven worden via het opmerkingenveld in het winkelwagentje.
-
Kan ik mijn geplaatste bestelling nog wijzigen?Nee, het is helaas niet mogelijk om een reeds geplaatste bestelling te wijzigen omdat deze gelijk betaald wordt via iDEAL. Wanneer je items wilt toevoegen, kun je het beste een nieuwe bestelling plaatsen met enkel deze toevoeging.
-
Ik wil items toevoegen aan mijn bestelling voor vandaag, maar het is al 9.00 uur geweest. En nu?"In dit geval kun je het beste naar kantoor bellen om te overleggen over de mogelijkheden. Ons telefoonnummer is: 0481-421334.
-
Kan ik ook in het weekend bestellen?Bestellingen kunnen 7 dagen per week aan ons doorgegeven worden. Wij leveren uitsluitend op werkdagen (maandag t/m vrijdag) en op aanvraag in het weekend.
-
Is het ook mogelijk om een ontbijt te bestellen bij Dé Online Kantine?Het is helaas niet mogelijk om een ontbijt bij ons te bestellen.
-
Hoe weet ik of mijn bestelling geplaatst is?Nadat de bestelling afgerond is, krijg je via het opgegeven e-mailadres een bestelbevestiging.
-
Kan ik een bestelling plaatsten voor iemand anders?Ja. Wanneer het om een bezorgbestelling gaat, vul dan het adres van de desbetreffende persoon in.
-
In welke regio’s bezorgen jullie?Wij bezorgen in de Gemeente Lingewaard, regio Overbetuwe en regio Arnhem en Nijmegen.
-
Bezorgen jullie ook in het weekend?Wij bezorgen op maandag tot en met vrijdag. Op zaterdag en zondag is bezorging uitsluitend op aanvraag mogelijk. Neem hiervoor contact met ons op via telefoonnummer 0481421334.
-
Er wordt een melding weergegeven dat alleen afhalen mogelijk is, hoe kan dat?"Wanneer deze melding verschijnt, na het invullen van de postcode, komt dat omdat er een postcode buiten ons bezorggebied wordt ingevuld.
-
Kan mijn bestelling ook thuisbezorgd worden?Ja, op dit moment bezorgen wij alleen nog in de Gemeente Lingewaard. In het beginscherm kun je de mogelijkheid kiezen voor bezorgen of afhalen. Voor thuis bezorgen rekenen wij € 2,50 bezorgkosten
-
Mijn bestelling is nog niet bezorgd, wat kan ik doen?"Wij bezorgen jouw bestelling tussen 10.30- 12.00 uur. Is de bestelling na 12.00 uur nog niet bezorgd, neem dan contact op met ons kantoor via 0481-421334.
-
Waar kan ik mijn bestelling afhalen?De bestelling kan op de aangegeven tijd afgehaald worden bij Dé Smaakcateraar, Huigensstraat 10, 6691 EL Gendt.
-
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?De bestelling kan veilig en eenvoudig betaald worden via iDEAL.
-
Ik wil een zakelijke bestelling plaatsen, kan dit in dezelfde bestelomgeving?"Ja dit kan in dezelfde bestelomgeving. Wij bieden voor bedrijven en scholen > 50 medewerkers Dé online kantine op maat aan. De bestelomgeving richten wij dan geheel in op de wensen van jouw bedrijf of school.
-
Hoe wordt de bestelling aangeleverd?De producten worden per stuk verpakt. De samengestelde lunches worden op disposables schalen geleverd en de versmaaltijden geportioneerd in bakjes geschikt voor magnetron.
-
Ik heb een opmerking over mijn bestelling. Waar kan ik deze achterlaten?Dit kun je per mail sturen naar: info@deonlinekantine.nl of telefonisch aangeven via 0481-421334.
-
Kan ik ook iets bestellen wat niet op de site staat?Ja, het is mogelijk om een op maat samengestelde lunch te bestellen. Hiervoor kun je het beste je wensen telefonisch of per mail aan ons doorgeven. Wij sturen je dan een gepaste offerte.
bottom of page